søndag 1. juni 2008

Så hvordan har det vært å blogge nå siden jul?
jeg har likt oppgaven, selvom det har resultert i anmerkninger å enhel del andre problemer.
Problemer som om at jeg ikke har fått med meg et program på tv, men bortsett fra småtteri som det er det fantastisk å få en vurdering i norsk skriftlig hvor du kan skrive nesten hva du vil. Jeg har brukt friheten et par ganger, men alt i alt så har jeg ikke blogget altfor mye fritt utenom skolearbeidet. Det har noe med at man ikke har all verden av tid. Selv om jeg sikkert hadde klart å få det fint inn mellom all Facebook og MSN aktivitet, men slik ble det nå ikke. 
Jeg vil gjerne at dette blir en slags tradisjon blant førstiser på Sandvika. SKRIV BLOGG.
Hvem vet kanskje fortsetter jeg. 

Tusen takk for meg!
Vincent van Blogg

1 kommentar:

LK sa...

Jeg håper du fortsetter å blogge videre. Det har vært morsomt å følge bloggen din, og vi tar oppfordringen om å la neste års førsteklassinger forsøke det samme!