mandag 11. februar 2008

Innleveringer, innleveringer, innleveringer

Heihå!Nå har vi oppgave om å blogge om hva som helst, jeg vil gjerne blogge om mengde norsk og engelsk vi har. Lærerne våre gir oss en innlevering i uken, minst. Om vi ikke har i nynorsk, så har vi i Engelsk eller Norsk. Hver eneste uke, jeg tror jeg blir gal, har de ikke snart nok på oss? Nei kanskje ikke, men er det ikke et par mnd. til ferien? Er det ikke nok tid til å i hvert fall få tre vurderinger på oss i hvert av fagene? Blir nokså frustrert jeg!Og nå når lærerne ikke skal på skolen på onsdag, så gir de oss en skrivedag. Altså enda en vurdering, kunne vi ikke sett på film i stedet?

Men det som er fint med skrivedager er at da slipper vi å bruke mye tid hjemme på det. Da blir man ferdig med det der og da. Så mitt tips til lærerne er flere skrivedager, færre innleveringer og bedre planlegging av innleveringer. (Ta dette som kontruktiv kritikk)

2 kommentarer:

LK sa...

Konstruktiv kritikk er bra og noe vi absolutt tar med oss videre. Jeg forstår veldig godt at dere kan bli frustrert over at dere har mye å gjøre, og det er vel ikke så lett å forstå at vi faktisk gjør det for å hjelpe dere til å få en best mulig karakter. Selv om det kanskje ikke alltid virker sånn så har vi faktisk et felles mål; at dere skal gå ut av videregående med et vitnemål dere kan være stolte av og som vil ta dere dit dere vil i livet. Så stå på, og så får dere bare tenke at sommerferien bare er drøye fire måneder unna og da blir det garantert ingen innleveringer...
LK

Vincent van Blogg sa...

Hehe, jeg føler meg litt enig