torsdag 28. februar 2008

Et knakende godt blogginnlegg

Hei og hopp!
dette innlegget er laget på gangen, vi ble nemlig kastet ut av timen fordi vi ikke hadde roman
å lese i eller et lånekort. Så vi fikk straff å skrive et knakende godt blogginnlegg.
Så da prøver jeg å skrive det perfekte innlegg, så hva bør et slikt innlegg inneholde?
Vanskelig å si, men det bør i hvert fall innholde saklige argumenter, en god sak, humor, noe som fenger leseren og en viss lengde. Men har mitt innlegg noe slikt? Nei, så langt så har jeg ingen argumenter, noe som fenger eller en viss lengde. Men jeg vil si at det er en god sak og humor i bloggen min;) Det er jo nokså idiotisk å skrive om et innlegg som ikke eksisterer. Kanskje det finnes et innlegg på denne siden som er perfekt? Jeg anbefaler deg å finne det ut snarest!
Løp å les!

1 kommentar:

LK sa...

Akkurat hva det perfekte blogginnlegget er, skal ikke jeg uttale meg om, men jeg synes du har mange gode innlegg her allerede. -Og dessuten digger jeg bloggtittelen din! Heldig med den!