mandag 11. februar 2008

Mainstream

Jeg er syk og trenger en bok å skrive bokfremføring til:Jeg kan jo fremføre den boken jeg har lest på skolen: Kurt3men problemet er bare at det er en barnebok, riktignok har den en ekstremt morsom humor som ikke bare får barn til å le, men også voksende /ungdom. Syntes jeg da. Eller så kan jeg ta en annen bok jeg har lest, problemet mitt er bare at det ikke er tusenvis av dem, burde kanskje lest fler. Jeg burde det, men nå er det en gang sånn at jeg ikke har så mye tid og at jeg er filmelsker.Så jeg ender jeg vel opp med "icniV aD koden" eller "Ringenes Herre."
Vi får se:D
Skipp og hoi!

1 kommentar:

LK sa...

Du kan gjerne presentere Kurt-bøkene bare du klarer å gjøre "nok" utav det. Det er jo ikke den tyngste boka, så det blir kanskje ikke verdens lengste handlingsreferat... God bedring!
LK