mandag 31. mars 2008

I dag har vi stilit klokken, så vi sovner en time senere og våkner en time tidligere, føles hvertfall sånn. jeg er så sinnsykt trett. Men det er strengt tatt vanlig kost på mandager. Å komme seg opp en mandags morgen må være noe av det værste med min uke. Jeg legger meg så sent på en lørdag at jeg ike får sove elleve på en søndag, i hvert fall ikke når det er sommertid. Akkurat nå har jeg fått sjokk fordi en jente i klassen fortalte at hun står opp seks for å jogge, noe jeg syntes er helt sykt... jeg som lsiter med å løfte skjeen opp til munnen om morgenen. Jeg spiser nemlig Corn Flakes hver morgen, det har jeg gjort siden barnehagen. Ikke fordi det spesielt godt, men fordi jeg som oftest om morgenen ikke orker å få i meg noe som er vanskelig å fordøye. Men hva har dette med norsk å gjøre?

1 kommentar:

LK sa...

Trøst deg med at det er mye mer normalt å være trøtt på morgenen enn å jogge...